Härliga sommar!

Eftersom jag beslutat mig för att lägga ner min uppfödning av Norsk skogkatt så gör jag en blogg i stället.Kommer skriva lite sporadisk i den.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.Obligatoriska fält är markerade *