Nu är midsommar över för denna gång !
Då jag ännu inte lyckats (läs orkat) synka mobilen med datorn så blir det lite gamla bilder i inläggen ibland. Detta gamla strävsamma par finns i Notodden i Norge.Tog fotot när jag var där för några år sedan. Värmen har kommit till Köping och den lovade regnskuren har uteblivit.Har letat fram fläkten så förhoppningsvis kan…