
Då jag ännu inte lyckats (läs orkat) synka mobilen med datorn så blir det lite gamla bilder i inläggen ibland. Detta gamla strävsamma par finns i Notodden i Norge.Tog fotot när jag var där för några år sedan.
Värmen har kommit till Köping och den lovade regnskuren har uteblivit.Har letat fram fläkten så förhoppningsvis kan man få sova några timmar i natt.